0917623969

info@indishop.sk

0 ks 0.00 €


Doprava a platba

Všetok ponúkaný tovar máme 99% skladom a preto sme schopný objednaný tovar expedovať už do 24 pracovných hodín.                O aktuálnom stave vašej objednávky informujeme vždy formou e-mailu.

Po obdržaní správy o expedovaní vašej zásielky, tovar očakávajte do 1-2 pracovných dní.

Pokial vám zásielka v tomto čase nepríde, informujte nás na e-maile  info@indishop.sk alebo na tel.č. 0917 623 969.

 

Pri nákupe nad 49 € je poštovné a balné ZDARMA.                                                                                                                                        (neplatí pre Veľkoobchodný predaj)

 

Pri objednávke do 49€ doručujeme kuriérom GEIS alebo DHL.

3,95€ dobierkou na adresu.

Doba doručenia: 1-2 pracovné dni od spracovania objednávky.

Pri vytvorení objednávky v piatok Vám vieme ponúknuť službu SOBOTNÉ DORUČENIE. Za uvedenú službu neplatíte žiadne ďalšie poplatky a tovar Vám bude doručený v sobotu na Vami určenú dodaciu adresu.

 

2,95€ prevodom na náš účet.

Doba doručenia: 1-2 pracovné dni od spracovania platby.                                                                                                     

 

Objednávky do zahraničia

Cena poštovného a balného do zahraničia je cca od 8€ do 20€. Cena zavisí od hmotnosti. Doba doručenia 2 až 5 pracovných dní. Spôsob platby pri objednávke do zahraničia je potrebné vykonať prevodom. Objednávka do zahraničia sa vybavuje až po prijatí platby na náš účet.

 

 

Možnosti platby

      a., Kuriérnou dobierkou (v hotovosti)

      b., Bankový prevod - platba vopred prevodom na účet

 

 

Následky neprevzatia zásielky

Od každého objednávateľa, ktorý vytvorý objednávku s povinosťou platby a zásielku od doručovateľa neprevezme, bude vymáhaná škoda minimálne 6 Eur za neprevzatú zásielku. V sume sú zarátané naklady poštovného, balného, kompletizácia zásielky, fakturácia a poplatok za vrátku zásielky.

Podľa § 420 ods. 1 zákona č, 40/1964 Zb, občiansky zákonník: Každý zodpovedá za škodu, ktorú spôsobil porušením právnej povinnosti.

Každú objednávku je samozrejme možné stornovať ale len do momentu vybavenia a odovzdania kuriérskej spoločnosti. Aj z tohoto dôvodu je každý zákazník informovaný o priebehu a stave vybavenia jeho objednávky.

 



Prihláste sa na odber noviniek